Alla inlägg under november 2010

Av Amanda - 30 november 2010 21:32

YEEEEY! då är man 15! =D


Hänt en hel del idag ;)


Försökte ta mig till skolan och jag lyckades faktiskt :D men med många om och men xD  Stod först och väntade en stund på den "vanliga" bussen men antog att den inte kom så stack ner till tåget. Tåget som skulle till Malmö kom men kunde inte stänga dörrarna   "se upp för dorarna" Haha! stod där i kanske 15 min sen körde  det äntligen. Sen kom det en bob-cat och skulle skotta perongen. Gick väl bra en bit, sen kanade den ner på spåret :O riktigt läsket såg det ut...iaf så fick de ringa och försöka stoppa tåget så snabbt som möjligt, de lyckades efter en stund, sån tur va ;) då var det bara försöka gå ner till 190 bussen xD stod där ett tag och frös men sedan körde en som vi kände förbi så vi fick åka med henne =D


Sen så har man ju fått lite presenter idag :D tack så hemskt mkt för dom!!

bla. smyckesträd, klocka, smycken, pengar m.m


Nu sitter man inne på fb & chattar litta


KRAM! <3

Av Amanda - 29 november 2010 08:06

fortfarande insnöad och det är samma som ingen skola ;D

Men ett minus på de var att jag skulle klippa mig idag och så dansen..men de blir inget av det -,-

 

 

Av Amanda - 28 november 2010 10:45

Ja då har det blivit ändrade planer. Inget firande för mig -,- Fick just reda på att Ystad har hälften så mkt snö som vi i svarte har, asså det är seriöst sjukt...

Vi kommer ingenstans insnöade, eftersom de aldrig skottar här.. får se hur jag kommer till skolan imorgon men ska försöka ta tåget, annars får ja bli hemma.


Måste bara berätta att jag älskar denna  -,-  så göllig :]

Av Amanda - 27 november 2010 19:00

Nooooo! Det snöar som in i och har gjort hela dagen inklusive hela natten. När man vaknade imorse var det ca en halv meter och nu för 5 min sedan var det 70cm!!! Var ute och mätte xD


hade snöbollskrig med min lillebror och hans kompis ;)) Man kan säga att jag vannnn! :D haha xD


bloggar mer ikväll ha de! <3  

Av Amanda - 25 november 2010 17:44

Kallt kallt KALLT! -5 nu usch! & snöar gör de...


Sitter och skriver klart min uppsatts om Nazityskland...kul, eller inte!


Var på UG o lysnade på när han som gjorde "hata Göteborg" berättade om filmens historia o massa annat, faktiskt rätt najs.


Imorgon blir en kort dag i skolan slutar kvart över två! :D så är väl hemma vid halv tre. Alla som vill komma imorgon o äta o kanske sova? är så välkommna så, säg bara till innan så jag vet ;)


lördag blir de klippa sig och en runda på stan efter det, göött!

Av Amanda - 24 november 2010 19:56

När man vaknade låg det en cm snö där ute, Haha inte speciellt kul :P
Man gick till bussen, halt som f-en var det. Bussen kom inte (eller jo senare men då hade jag stuckit) stack ner till tåget, väntade i 30min sen ringde man pappsen så han fick hämta en xD Sån tur så kunde vår lärare heller inte komma (åker samma tåg som mig!!) trodde man skulle dö så kallt det var! :O

Imorgon ska jag försöka ta mig ut o fota lite! (Y)


Nu ska jag sätta mig och se bönderna! HAHA

Av Amanda - 23 november 2010 21:17

En riktigt chill dag idag! & de gillas :D men ännu mer chill blir de imorgon!! xD

Det är ju filmvecka i skolan så vi såg "skin" idag, inte precis super men men :P
imorgon ska vi se "hata Göteborg" låter iaf rolig ;))


dan imorgon:
börjar kl 8 med bad ;) sen har jag tyska --> engelska (film x)) --> plus :P --> lunch sen film sen slutar vi två! as nice. Då sticker man ner till badet och simmar igen ;D



Av Amanda - 22 november 2010 19:01

fredes: lediga, Gutt! fast hade grymt tråkigt men aja xP
lördes: upp tidigt för o hänga med lillebror på match, fattar inte att jag orka, och det gick ju som det gick... ;P

söndes: Allmänt tråk, städa lite och så...

idag: skola-stack hem en liten stund-åkte iväg till dansen-sen hem ;) Nu sitter man & har grymt ont i huvet, hoppas det snart försvinner


Ikväll blir de Tv o datorn, såklart!


Veckan är typ helt täckt av massa saker, berättar sen x)
Sen en DÅLIG nyhet..Måste börja använda mina glasögon i nån vecka antagligen eftersom linsen gick mitt av! :O    hemskt....

  

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27 28
29 30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards