Alla inlägg under mars 2011

Sch

Av Amanda - 30 mars 2011 21:10

scha scha solen steker! haha, härligt att man läser att vårvädret är påväg in över Skåne. Riktigt skönt att få slippa snön (: Har stora förväntningar på sommaren 2011, hoppas på en riktig awesome sommar med många skratt och kanske till och med lite kärlek, vem vet? (a)


ja, idag är det onsdag inget märkligt med det. Varit i skolan bara. Eller jo, vi fick sluta tidigare idag eftersom vi hade bad ;) så de hade inte varit så najs att ha bad först på morgonen o sen idrott på eftermiddagen, hehe xD


Fick reda på mitt Svensknationella i måndags tror jag det var.. Det kunde ju varit bättre, men är hyfsat nöjd ändå om man tänker på hur de har gått i svenskan innan ;D


Idag spelade IFK ystad mot IFK kristianstad i kristiansstad xD
Följde hela matchen online, och det verkade se riktigt bra ut. En jämn match. Helt ärligt så trodde jag att det skulle bli väldigt svårt för dem att slå KRI men de GICK :D slutet var riktigt spännande.
Först låg det lika 27-27 sen gör IFK mål - 27-28, sen räddar IFK och gör mål 27-29, efter det gör KRI mål 28-29, sen tappar IFK bollen och KRI gör ännu ett mål 29-29 , dem fick även en utvisning. När klockan står på 59.59 gör IFK ett MÅÅL och tar hem segern!!! snacka om spänande!                                                    
                                                  
          

Av Amanda - 27 mars 2011 16:20

Känns som om bloggen bara handlar om handboll, sorry för de.. Ni kanske förstår att jag älskar handboll (L) haha. Kommer skriva en hel del om kvalet för IFK nu om ni e nyfikna :)

Iaf så igår var jag o såg IFK ystad - H 43
Så j*vla sur blev jag.. Domarna var tvillingar och dömde helskumt, Vi i ifk fick ALLT! och dem andra ingenting.. riktigt fel. så förlusten skyller jag på domarna!
matchen var dock SUPER! riktigt bra spelade dem, älskar er (L)


nästa match är mot kristiansstad på torsdag - borta så jag missar denna :/
Men på söndag spelar dem mot Stavsten, och den ska man se, hoppas såklart på en spänande match och vinst på de! (Y)

Av Amanda - 26 mars 2011 00:01

Imorgon börjar kvaler för Ifk ystad :D

IFK Ystad - H43

imorgon i öp hallen, självklart ska man vara där


Bloggar mer en annan dag, för nu är jag übertrött o ska sova ;D

Av Amanda - 14 mars 2011 19:39

Hej alla!   

Skrev precis ett låååångt inlägg, men det försvann o_O så det får bli en del av de...


Har varit hos tandläkaren i malmö idag. Hade inte ont när jag åkte dit, men nu har man...Hela tanden dunkar..


studiedag idag :D awesome förutom att man vaknar tidigt o inte kan somna som...

har pluggat nästan hela dagen :P Vi har ju NP- biologi på onsdag o det kommer gå skit! Kan ingenting...jag är 100 på att jag kommer förlora mitt VG.. :///


puss på er!

Av Amanda - 11 mars 2011 21:36

Blir ett litet kort inlägg nu :)


Har väl inte hänt så mkt idag, de vanliga - skola o sen vet jag int xD haha

Sitter o är riktigt trött just nu o varm e jag också :P

Är nog påväg att bli sjuk eller något, min hals är inte som den borde, kan ju knappt prata nu .__.

Av Amanda - 10 mars 2011 20:50


FÖRLÅT!

Har varken haft tid, ork, lusst eller någonting att skriva, men nuuu kör vi! Ska försöka få ihop ett inlägg varje dag :D får se hur det går ::))


Har varit på gymmet idag, hade verkligen ingen lusst men grymt skönt när man väl är där ska jag säga er ;D det är precis som om man släpper alla tankar o bara lever i nuet!


Har hänt en massa kuliga saker, men vad det är kommer jag int på just nu, hehehee.


Imorgon är det FREEEEEDAG! :DD


Nu vill jag ha in en massa frågor om ALLT, så de e bara till att sätta igång att skriva ;D

 

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards