Alla inlägg under december 2010

Av Amanda - 31 december 2010 13:00

Ikväll smäller det!

Usch gillar inte raketer haha eller rättare sagt pinnarna xD har ni tänkt på att var tar pinarna vägen? o_O Tänk så hamnar dom i skallen på en haha XD liite läskigt ju xP


Ska försöka lägga ut outfitten sen, hoppas jag hinner :)


Mitt nyårslöfe blir *tumvirvell*..... sköta läxorna och höja mina betyg! haha :D sen får jag se om jag kan komma på något mer xD


Ska snart gå och duscha och fixa mig inför kvällen, blir en enkel klädsel, det är ju grymt kallt ute o_O


GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Av Amanda - 30 december 2010 19:19

Juli-a undrade vilken hårfärg jag andvände så här kommer svaret!:
Jag använde min av Schwarzkof med färgen som hette Hasselnötsbrun.


Var på stan idag med My, vi gick och fikade på Snagels och kolla lite i affärer :))

Handlade en film "2012" sen så köpte jag även en bok "Tänk om det där är jag" av Johanna Lindbäck.


BTW jag saknar min lilla "älskade" dator.. Den är inne på lagning o kommer antagligen inte få den för om två vekor, så nu sitter jag vid min klump till dator, och man kan inte kalla den seg -,-


Har fortfarande inte kommit på något bra nyårslöfte, vad ska ni ha för något/några?

(a)

Av Amanda - 28 december 2010 19:02

    


  Färgade håret i gårkväll, blev väl helt ok, vänjer mig nog efter ett tag :)) Eller   vad tycker ni?


Idag har man passat kusinerna, en på 3år och en på 8år, vilda men älskar dom ändå (L) Förutom det så har jag inte gjort någonting mer än att städat lite.


sitter och funderar på något nyårslöfte jag ska skaffa mig, hmm, inte det lättaste. Har någon förslag så berätta dom!


Har typ ingenting att skriva om på bloggen så nu får gärna komma med förslag här också ;))


Av Amanda - 27 december 2010 17:03

Sitter med färg i håret :DD hoppas det blir bra!
kommer lägga in bilder sen.


Dagen har varit rätt chill nästan inte gjort något alls :/

Av Amanda - 24 december 2010 12:08

Idag är det julafton :D Kommer skriva om dagen antingen ikväll eller så blir det imorgon, vi får se ;)


blir kolla på Kalle Anka klockan tre med gott julgodis som jag gjort, muuums! sen ska vi dra vidare till mormor och äta gott och bara ha trevligt, ingen tomte i år, tror jag iaf :P


sen så kommer det hända en massa i mellandagarna, ska bla fira jul en gång till och massa sånt.


Har ni några frågor om vad som hälst? då är det bara till att SKRIVA dom i frågerutan! :D älskar frågor!


ha en god jul!


 

Av Amanda - 22 december 2010 19:08

Förlåt för min dåliga uppdatering, har haft/har mycket att tänka på just nu o så..men jag ska försöka, lovar :D


Ja! idag fick man jullov ! och det gillas STARKT!

Vi hade Radio Vv o vi kom delad tvåa av fyra  HaHa så inte näst sist denna gången som vi annars brukar, fast det beror ju på hur man ser det xD Grymt kul va de iaf :))
sen fick vi ju våra betyg..inte så värst bra, ibland vill man bara strypa vissa lärare, dom säger en sak men sen får man en annan.. Men aja jag överlever väl :/


Ja just de, får inte glömma att säga att jag fick presentkort till cafeterian bara för Jag o My fick +- 0 kr :DD (Y)


Muuuusssiiiik!

måste säga att jag börjar verkligen gilla Good charlotte, sköna låtar x)


 

Av Amanda - 8 december 2010 19:51

jag är hemskt ledsen för mig dåliga uppdatering. Hänt en massa saker, både bra och dåligt.


Iaf, var hos pappa ihelgen, och de gillades!


Idag har jag klippt mig, inte lika positivt...


blev ett kort inlägg idag.


love yaa! <3

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards