Alla inlägg under januari 2011

Av Amanda - 28 januari 2011 23:01

hemskt ledsen för min dåliga uppdatering. Har/har haft mycket plugg och så. Skulle igentligen haft SO prov idag men KG (vår lärare) var sjuk så det blev inte för äns på onsdag, TUUR, kunde knapt någonting =D


Var på gymmet igår och nu har jag sån sjuk träningsverk i axlarna, haha. Kan knapt lyfta någonting xD


Har hittat en sida med massa gulliga saker på. Värt att kolla ;D

 

WWW.beccadesign.se

Av Amanda - 23 januari 2011 21:24

Jag är glad, glag och GLAD

Sverige Vann
danmark Vann

och sverige är i semi :D fy fan vad gött!


Sen så har jag fått kontakten med en person som betyder rätt mycket för mig, men vi har inte träffats på typ två år eller är det mer? o_O Så de var riktigt roligt :D


Har mycket läxor i veckan och ett prov om mellankrigstiden, så kommer antagligen inte blogga så mkt, men ni får ha det göttans!

Av Amanda - 22 januari 2011 22:41

var och såg IFK - stavsten idag, o IFK VANN !:D

sen var vi och firade min kusins mamma som fyllder 35, GRATTIS :D

Sen så vann ju Sverige också, även Danmark TJOOHOO! :D


är inte på humör för att blogga just nu, så får bli en annan dag :)

Av Amanda - 20 januari 2011 21:14

Sitter o kollar handboll *ovanligt* :D Bläddrar mellan danmarks match och sveriges match, haha. KOM IGEN SVERIGE; NI TAR DOM! gäller samma med er danmark TA DOM! :DDD

läste på aftonbladet att en amerikansk forskare hade forskat om stjärntecken och kommit fram till att de vi har nu inte stämmer o så har han ändrat stjärnteckena så jag e inte längre skjutte utan Ormbäraren ... hmm käns ju sådär roligt xD


Sen läste jag på YA att i vår skolcafferiteria hade blivit bestulen på 570kr o_O visste inget om de ju!


Nu ska jag fortsätta med handbollen :D
ställning:
Polen 15 - Sverige 17 HEJA HEJA HEJA!


tbw här kommer en bild ;D

 

Av Amanda - 19 januari 2011 18:20

JA, jag gillar handboll :)) FAST det är kul o spela o så så ligger mitt intresse på att titta på det, allså inte spela. Visst det kan vara kul ibland, men ja ni fattar nog xD


Mår sjukt bra idag men är samtidigt nere...hmm.

Med tanken på att det är sista terminen med klassen innan alla går skila vägar o alla Nationella prov som ska göras, o små andra saker.. :/. Känns verkligen som jag kommer krångla ihop allting o sänka mina betyg. Får VERKLIGEN inte hända..!

Har det första NP om tre veckor.

Svenska - läsförståelse, sen redan den 10/2 är det dax med uppsatsen, tre timmars skrivande. Får hoppas på det bästa !


sen ska jag försöka fixa ihop bilder från tidigare år så ska ni se hur jag ändrats haha, sjukt xD fast kul att sitta o kolla på :D


TBW, blev inget gym idag. Hon som skulle sätta ihop mitt program ringde återbud så jag fick tid nästa vecka, samma dag o tid ;)

Av Amanda - 18 januari 2011 21:50

Sitter o är rätt irriterad över Sveriges förlust mot Argentina...Asså Sveriger har ALDRIG förlorat mot dom men nu -,- Dom spelade kasst idag...satt o typ skrek till dom haha, mamma bara "lugna ner dig!!" haha

Men aja...sverige är iaf vidar till Malmö, men kan inte släppa den förlusten...


Av Amanda - 17 januari 2011 20:59

Fråga från Saraa:
Hejsa, vad ska du gå på gymnasiet?


Hej hej :) Jag ska gå barn & fritid, har vetat det hur länge som hälst och håller fast vid det beslutet :)


Sitter och kollar på handboll :)
Mest på sverige - sydkorea
Men även Danmark - serbien

Tycker domaren i Sveriges match är otroligt orättvis... Sverige får utvissningar för ingenting lixom o_O


Men iaf HEJA SVERIGE O DANMARK!


Av Amanda - 15 januari 2011 17:40

Handboll (L)

Igår såg jag Danmark - Australien! fast dock på TV xD rätt väntad att se skulle vinna men kanske inte med hela 35 mål! haha. Bra jobbat danmark! :D

Till och med Ystad IFK vann för nån vecka sedan över Australiens landslag så ja... :P


Ni får säga vad ni vill, men jag tycker att danskarna är sjukt sköna, trevliga och hjälpsamma. Kommer ihåg i sommras när vi va i Danmark och satt och åt glass, bredvid oss satt en dansk och när han gick sa han "ha en bra dag" lixom det hade aldrig hänt här i sverige o_O fast det borde.


Nu tio över sex ska jag sätta mig framför TV:n och kolla Sverige - Slovakien! HEJA Sverige ;)


Idag har inte hänt ett dugg faktiskt haha, riktigt tråkigt ;)

Eller jo, jag har betsämmt mig för att fullfölja mitt nyårslöfte --> börja träna på gym två dagar i veckan ;)
Då kommer min vecka se ut såhär:

måndag: Dans + läxor

tisdag: gymmet

onsdag: Antagligen simma

torsdag: gymmet + läxor

fredag: chill dag :D

lördag: får man se xD

söndag: städ-dag!


Rätt fullspeckad elle rvad säger ni? ^^


Ni är urkassa på att komentera och ställa frågor -,- Så jag tycker ni ska ta och skicka in alla era funderingar så svarar jag på dNom så fort jag kan :D


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards