Direktlänk till inlägg 17 april 2011

..

Av Amanda - 17 april 2011 20:28

Har slappat hela dagen. Har även kollat när ifk ystad hk - hammarby if hk, spela. Blev förlust för oss röa..De hade svårt hela vägen. Jag räknade inte med Vinst men visst hade de varit underbart att se ifk som segrare :D


Har gått runt o funderat på en sak väldigt länge, men nu har jag bestämmt mig! En förändring ska ske, nästintill till vilket pris som helst! Jag vill förändras och hitta mitt "jag" just nu känns de som att jag inte är mig själv, utan en helt främmande person..Jag är helt enkelt för feg för att våga förändra, men nu SKA det skre!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Amanda - 15 maj 2011 23:32

SVERIGE - SILVER! Ja då förlora sverige mot Finland -,- Sverige spela bra första perioden sen var det som om dem hade gått hem, med andra ord riktigt dåligt! men hallå!? vi kom tvåa trots våra unga spelare, vi ska inte deppa!   Måste gratulera E...

Av Amanda - 11 maj 2011 22:24

Förlåt, förlåt, fööörlåt! har inte orkat ta mig in här o skiva några rader...men tog mig i kragen o tvingade mig göra de idag :)   hur mår jag? Jag vet inte riktigt hur jag mår, ena sekunden mår jag skit och andra helt okej.. Allt med skolan gö...

Av Amanda - 1 maj 2011 23:05

Usch, är sur.. eller inte sur utan mer irriterad på en person ;PHon sa till mig idag att hon inte klarade ystad och så lugi. Jag kom direkt med frågan "både ifk och yif?" hon svarade snabbt o enkelt "yes!" jag; "du ska veta att det är stor skillnad p...

Dan

Av Amanda - 28 april 2011 21:36


Tänkte berätta lite om min dag :DBörjade med att kolla film i skolan Hotell Rwana tror jag den hette, hehe. En väldigt hemsk, men bra film. Sen så var de lunch och sen drog vi oss ut till saltan för vi skulle orientera. Fy på de. Hatar de verkligen. ...

Av Amanda - 26 april 2011 21:34

K Ä R L E K   T I L L    I F K    Y S T A D   Känner att jag måste skriva av mig efter dagens match mot Kristiansstad. resultatet blev 23-31.Enligt mig tyckte jag att vi (IFK Ystad) spelade bra. inte super bra och inte dåligt. Kristiansstad hade...

Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards