Alla inlägg under februari 2011

Av Amanda - 16 februari 2011 14:59

Fick en fråga idag där den undrade vad jag skule gör för linje på gymnasiet :) Haha, rätt komiskt faktiskt eftersom jag bestämde min till 100% idag! Mitt gymnasieval är låst och kan inte ändras. skönt att slippa sitta o tänka på de, men samtidigt så tänker man hela tiden "ooh, shit det blev fel.." fast jag tror faktiskt jag gjorde rätt, det är ju bara andra- och tredie- handsvalet jag är osäker på och jag menar hur stor chans är det att jag får de? o_O

Nu undrar ni säkert vad jag valde?? :)

1. Barn och fritid, ystad

2. Vård och omsorg, ystad

3. barn och fritid, svedala

Så där fick du svaret på din fråga xD


För er som inte redan att märkt att det är sjukt kallt ute så berättar jag det nu!


Idag har väl inte hänt något speciellt förutom valet då ^^ Skulle igentligen till tandläkaren så jag gick tidigare från skolan..sen fick jag reda på att det var inställt så tog tåget hem istället. HeHe klassen slutade för 5min sedan nu :P

Av Amanda - 15 februari 2011 19:55

Det har varit en händelse rik helg, med en MASSA skoj, men sedan lite smått dåliga saker också :/


De dåliga sakerna började ju i fredes då en tjej tog sitt liv framför tåget i ystad! Tycker verkligen synd om henne, att det ska behöva gå så långt att man ska behöva ta livet. men en sak förstår jag inte riktigt, de var två tjejer, och det var fler som visste om att detta skulle ske, varför stoppar man det inte då? o_O

R.I.P :(


annars har helgen nästan varit toppen, en liten dålig sak till bara som får bli en hemlis :)


Jag är glad och ännu GLADAR! haha xD


Igår var det alla hjärtans dag, en helt vanlig måndag för mig.. :/


Idag var jag med min lillebror på träningen, de var så lite så jag fick rycka in och stå i mål (Y) haha gick väl inte världsbäst men men ^^

Av Amanda - 10 februari 2011 17:18

Då har man gjort skrivdelen också i svenska =) Satt och skrev i 2timmar och 20minuter, och på den tiden blev det et liten novell och kärlek. Liten och liten .. den blev på 12sidor, hehehe. Vet inte alls hur den blev, testade skriva på ett nytt sett som jag aldrig gjort o_O Hoppas det duger :))


Sen efter nationella hade jag två timmars rast! haha, visste knappt vad man skulle göra ju xDD Sen hade vi so, o där såg vi film om andra världskriget..En väldigt VÄLDIGT blodig historia, usch..
Efter var det slöjd, gjorde nästan ingenting där heller för allt behövde torkas...


Efter skolan stack man till gymmet. Det blev en snabbis :P Och nu sitter man här framför datorn och slöar ^^

Av Amanda - 9 februari 2011 17:14

srry srry srry för min dåliga uppdatering :// tiden har inte räckt till för att blogga samt inte haft humör för det..


Iaf så igår hade vi vårt första nationella prov, tror de gick skit bra =D Fasr trodde de skulle vara mycket svårare, men men de va ju bra :D Det var läsförståelsen så imorgon ska vi skriva uppsatts i drygt tre timmar -___- Får inte lämna klassrumet förutom typ den sista halvtimmen då får vi en liten paus på 10, eller 20min men ÄNDÅ, haha. Laddat upp med inköp av lite godis och såklart drika!

SKIT nervös inför uppsattsen, helt sjukt ju   


Igår efter skolan var man o tränade, jobbigt, men skönt efter. Ska göra detsamma imorgon :''D


Har precis suttit o målat naglerna -__- Vitt på topparna o genomskilit rästen - som vanligt allså x) Skulle villja hitta på något nytt men vet inte vad, hmm HJÄLP?


Usch vad jag hatar falska människor..De kommer och försvinner minst lika snabbt igen :((


Presentation

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards